Siets en Gijs op wereldreis!

Feliz Navidad y Prospero Año!

Vanuit een warm, mooi en indrukwekkend Zuid-Amerika willen wij jullie allemaal een gezellig Kerstfeest wensen en een KNALLEND en vooral LIEFDEVOL 2011!!

Een dikke kerstknuffel van ons!

Pleunie

Ook voor jullie liefies!

Joyeux Noël!

(gaat al aardig goed hier met dat frans he?)

Geniet ze nog!

x

tonnie theo niki sanne

hoi sietske en gijs ook wij wensen jullie fijne feestdagen en een gelukkig gezond en liefdevol nieuwjaar.......

Pieter Litjens

Hallo daar, ook ik wens jullie nog een heel mooie tijd geniet er van en de aller beste wensen voor het komende jaar 2011.

Ivo, Maartje en Melle

Ola amigos,

enorm bedankt voor jullie leuke geboortekaart voor Melle. Hij doet het fantastisch. Hij laat ons zelfs al 4 nachten achter elkaar doorslapen. Wat boffen wij toch.

Wij wensen jullie uiteraard een spetterende kerst, een knallende jaarwisseling en alvast een veilige terugreis naar NL!

Liefs vanuit Melle's Babypaleis

Riny en Louise

Hoi Gijs en Sietske

We genieten ernorm van jullie verhalen
Hele fijne kerst en maak daar maar een knallend 2011.

Groetjes vanuit het koude witte Oostrum

Ron Clevers

Hoi Sietske en Gijs, Vanuit het witte en winterse venray wensen wij jullie ook prettige kerstdagen en een heel gelukkig en gezond 2011!! Groetjes van Ron, Frank, Nikki, Ralf en een poot van Boris, die voor de kerst al bij ons zal zijn.

Willem en Paulien

Whaaa dat ziet er gaaf uit! En wat een heerlijk weer! Wij zijn net na een goede 16 urige busrit van La Paz in Santa Cruz aangekomen; hier is het ook een lekker zweet temperatuurtje! Bedankt voor de Kerstwensen, voor jullie ook hele goede en gezellige dagen in BA! Hasta Pronto! Liefs W & P

Mia & Hay

Hallo wereldreizigers,

Whaaw, wat een prachtige omgeving om kerst te vieren. Dat is even wat anders als de white christmas in Nederland. Ook mooi als je niet de weg op hoeft, maar kerst in de zon lijkt me helemaal niet verkeerd.

Ook wij wensen jullie daar een super fijne kerst samen, een spetterende jaarwisseling en alle goeds en liefs voor 2011.

Veel liefs uit Leunen.

vivian en bram

wij wensen jullie ook heel fijne feestdagen toe. wel heel speciaal dit jaar voor jullie, en ook voor ons! wel jammer dat we jullie moeten missen met oud op nieuw:was vorig jaar erg gezellig!

Janny

Tevens wil ik via deze weg alle "volgers" van Sietske en Gijs ook hele fijne feestdagen toe wensen en ale goeds voor 2011.

Rob Vullings

hé kanjers jullie ook een fijne kerst en een super 2011

Lyn

Waaw what a pic!
Ik wou jullie een mailtje sturen met persoonlijke kerstwensen en een kaartje, maar ik heb jullie email adres niet in mijn lijst! oh no!
Bij deze dus mijn beste wensen, geniet van de laatste dagen in 2010 - denk aan al de toffe mensen die je dit jaar leren kennen hebt :) denk aan al de toffe momenten die je hebt meegemaakt, en geniet volop van 2011 - denk aan al de toffe mensen die je terug zal zien :) denk aan al de fantastische momenten die je nog te wachten staan!
Vele groetjes vanuit Nieuw Zeeland - het kaartje vind je terug op mijn facebook ;)
Dikke knuffel jullie twee!!!
xxx

Ria

Hallo Siets en Gijs

Ik heb me eens goed de tijd genomen om jullie reisverhaal te lezen. Zoals al zo vaak gezegd, “geweldig leesvoer”! Zeker op zo'n koude witte winterdag. We wensen jullie een hele fijne en warme kerst en alvast een geweldig begin van 2011.

Groetjes, Fam. Wijnhoven

Joophaas

Hey Gijs en Siets!

Ook wij wensen jullie een fijne kerst toe en een gezond en fantastisch 2011!!!
Geniet nog van jullie laatste maanden buiten Nederland, neem eind februari meteen de warmte van Zuid-Amerika mee als 't ff kan!?!

Liefs Lotte en Jaap

Niek

Siets & Gijs,
Van uit een "witte"Koog, een héél fijne kerst en een schitterend nieuwjaar met een behouden thuiskomst!! Dank voor jullie schitterende reportages. Nog heel veel plezier!

Jantje

Hoi Sietske en Gijs

Ook wij wensen jullie schitterende Kerstdagen.
Wij hebben dit jaar een witte Kerst.
Voor 2011 wensen we jullie veel avontuur, liefde, gezondheid en geluk. We hopen jullie dan weer te zien!

Een dikke knuffel!

Liefs,
Jantje en Enest

Megan and Gela

Merry CHRISTMAS!!!!!!! Be safe and enjoy ;)

Fenneke

Hey Sietske en Gijs, jullie ook fijne dagen en de beste wensen voor 2011. Dat is nog eens anders kerst vieren, in de hitte!!! In plaats van 5 meter sneeuw zoals hier!!!! Veel plezier tijdens oud en nieuw in Buenos Aires! Groetjes Fenneke en Roel

Sara, Jeroen, Koen, Lucas en Borja

Sietske en Gijs,

Vanuit het winterse Venray wensen we jullie Fijne Kerstdagen en een heel Gelukkig 2011. Geniet van de laatste etappes!!!

Groeten van ons allemaal

Juul

Hé Gijs en Sietske,

super om jullie verhalen altijd te lezen en mooie foto's te bekijken.
Vanuit het koude en witte Holland wensen we jullie Fijne Kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
Tot over een paar maanden.

Gr Juul en Anouk

pap en mam

Na de persoonlijke kerstwens gisteren op skype,hebben we samen met de fam.genoten van jullie verhalen.
Ze vonden 't allemaal erg fijn om jullie weer eens gezien te hebben en om met jullie te spreken. We hebben nog lekker na gepraat. 't was weer erg gezellig bij Jet,maar dat hadden jullie al gezien op skype.

Groetjes;t Thuisfrond

Ria en Sjaak

Hallo Gijs en Sietske,

het was erg fijn om jullie gisteren via Skype te zien en te spreken al was het dan ook een hoop flauwekul maar dat kan ook niet anders als je met de hele bups van de fam. Geurts bij elkaar bent.

Ook van ons een hele fijne jaarwisseling en een mooi en liefdevol 2011!!!.

Tot ziens.

p.s. erg mooie en originele kerstkaart.

Jurjen & Hetty

Ha SietsenGijsopreis!!!

HAHA! Ziet er goed uut met die mutskes! En tsja, Iguazu! Kijk en geniet....

Jullie in ieder geval ook alvast een heeeeeel goed 2011 gewenst! Wel gek niet, een kerst in de zon! Maar geniet van Buenos Aires en de T-bone steaks van 600 grammetjes...! HMMMM!

Groet uut warm Honduras waar wij ons over het algemeen onder NAP bevinden:)!

Ron

Dat is nog eens een kerstatmosfeer. Jullie ook het beste voor 2011!

Dorien

Hey Siets en gijs,ook wij wensen jullie een gezond,liefdevol en gelukkig 2011!
het aftellen kan bijna beginnen!
liefs Dorien Koos
Ton en Karin
Tijs

Tom en Suus

Jullie ook een geweldig, gezond en liefdevol 2011!!!

Diana Cremers

Jullie natuurlijk ook een avontuurlijk en gezond 2011 gewenst.

Rabin

Alvast de beste wensen voor 2011! Ik las het hierboven al, maar jullie kunnen al (bijna) gaan aftellen. Nog eventjes!

Astrid Manders

Hoi Sietske en Gijs

Een hele fijne jaarwisseling en een gezond, liefdevol 2011.

Namens kantinepersoneel SVVenray

pap en mam

Lieve Sietske en Gijs,

Vandaag neemt de dag afscheid
van het oude jaar,
Jullie kunnen terug blikken
op een geweldig, indrukwekkend 2010
Het komend jaar is nog één groot vraagteken.
Geniet van elk uur, minuut en seconde en
van jullie liefde en vriendschap voor elkaar!
Wij beginnen vanaf morgen met aftellen.
Een spetterende jaarwisseling wensen wij jullie toe!!

Liefs van pap, mam en Roel

Ron Clevers

Hoi Sietske en Gijs,

Vanuit het zeeer gladde Venray (ijzel) Wensen wij jullie een heel gelukkig 2011 en veel liefde en gezondheid voor 2011.
Frank & Nikki , Ralf, Ron en een poot van Boris