Siets en Gijs op wereldreis!

Nepal

Hindoes bij Durbar Square, Kathmandu

Reacties

Reacties

Daan

Een vrouwelijke hindoe, is dat een Hindoës?

José

Ha mupkes

Dat ziet er allemaal geweldig uit!!! Ik hou het even kort, de volgende keer zal ik wat meer schrijven. Ik hoop dat het goed met jullie gaat!!! Morgen zal ik jullie laatste verhalen eens goed lezen. Ik blijf op de hoogte. Echt super zo'n site! Geniet ze en wij genieten op deze manier met jullie mee!!!

Liefs José

Koenijn

Nu al klaar voor het WK!
Hup Holland Hup

Ze moeten wel ophouden met dat ge-emmer over de opstelling.

Dorien

hey Siets en Gijs. Ziet er allemaal mooi uit. Zijn jullie zo rood of verkleurd of lijkt dat maar zo??????????????????

gr. Dorien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!