Siets en Gijs op wereldreis!

Vriendengroep van Gijs

Reacties

Reacties

Dorien

Gijs met haren heeft toch ook wel iets!!!!!!!!!!!!!!!!
Bijna klaar voor het vertrek, natuurlijk niet, er moet nog afscheid genomen geworden van jullie lieve familie!!!!
SUKSES

www.reisfreaks.com

Heej Sietske en Gijs,
Via een andere reissite kwam ik hier terecht. Jullie snuitjes komen me bekend voor maar ik weet niet waarvan. Zelf ben ik geboren in Ysselsteyn en heb een paar jaar in Venray gewoond. Nu woon ik alweer een paar jaar in Sittard. Wat leuk dat we dezelfde plannen hebben, alleen jullie vertrekken eerder, wij moeten ons huisje nog zien kwijt te raken.Ik ben benieuwd naar alle verhalen die komen gaan.
Heel veel groetjes Aaron en Ilse oet Zitterd

www.reisfreaks.com

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!