Siets en Gijs op wereldreis!

Viva la Vida!

Wat moet er nu geschreven worden na zo´n mooie carnaval en most of all zo´n geweldig afscheidsfeest afgelopen zaterdag?!

Wij gaan met zijn 2en de wereld rond maar het is gewoon balen dat onze rugzakken het niet toelaten om er mensen in te stoppen want we kunnen er zo tig opnoemen die we heel graag mee zouden willen nemen. Het was in ieder geval zo fijn voor ons om te zien wie we achter laten het komend jaar, of dat het nu familie, vrienden of de joekskapel is: we gaan jullie allemaal één voor één, stuk voor stuk net zo hard missen. Net zoals de weekendjes stappen met de kameroaj, de hennie-weekenden, de familieuitstapjes, de meidendagen, de voetbaluitjes en zo meer...En met die gedachte komen wij het jaar wel door hopen wij en anders hebben we nog legio foto´s waarbij we kunnen nagenieten!

Daarnaast is er een astronomisch hoog bedrag voor Braille Without Borders ingezameld de afgelopen anderhalf jaar. Hoe hoog dit bedrag uiteindelijk geworden is blijft nog even een verrassing voor jullie totdat we in Tibet aangekomen zijn. Daar zullen wij onthullen hoe hard jullie ons en de blinde kinderen gesteund hebben bij dit goede doel.

Voor nu zeggen we: allemaal bedankt en tot over een jaar! WE GAAN JULLIE MISSEN maar onthou: uit het oog maar nooit uit het hart.

Reacties

Reacties

Pleunie

Boehoeeeeee.... ik ga jullie ook missen!!!

Wel fijne serenade gedaan he Gijs! Toch nog even een paar euro's opgehaald voor jullie goede doel!

Geniet ervan! En ik zal jullie verhaaltjes volgen!

x

Nadine

Geweldig geschreven meid..

En maak er een topreis van...

Kan het niet vaak genoeg zeggen... ENJOY!!!!

x

Sanne

heey Siets en Gijs,

Een fijne reis, geniet ervan....
wij gaan jullie volgen.

Kus
de farmers

Nathalie Claessen

hey Sietske,

Leuk, ik ga je volgen!! nu is het jouw beurt weer om te reizen hehe...succes en vooral veel plezier.

Groetjes uit Mestreech

Nathalie (vd NHTV)

marielle

Ik zal je missen trompetter Gijs!!!! Veel succes, en vooral veel plezier op jjullie avontuur.

Groetjes Marielle

anja

Ook van hieruit wil ik jullie ontzettend veel plezier wensen op deze keigave reis.

Geniet ervan!!!

groetjes Anja van Leuken

Marielle Swinkels

He Gijs en Siets,

Ben blij dat ik een mailtje krijg en me nog snel ff aan kan melden voor jullie mails. Heb jullie site toch niet meer onthouden na carnavalsmaandag......
Geniet van jullie reis met volle teugen. Ook ik zal niet vergeten te genieten als jullie weg zijn. Fijn dat jullie ons daar nog even op wijzen.

Groetjes en vooral veul plezier!!!
Marielle

Rene van de Pas

Ha Gijs en Sietse,

Veel succes maar vooral ook ontzettend veel plezier toegewenst op jullie wereldreis. Ik heb me aangemeld en zal zo met jullie meereizen.

Groeten Rene

Eelke

He zwiebel,

Eindelijk is t dan zover!! En t ergste is dat we de afgelopen tijd niet eens meer lekker andijviestampot gegeten hebben. Maar ja, de tijd gaat ook zo snel! Hopelijk t aankomende jaar niet voor jullie. En hopelijk het komende half jaar wel voor mij, want in augustus ga ik jullie n beetje na doen door de Stok Kangri (6123) in noord India te bedwingen voor het goede doel (onderwijs voor kinderen in India). Hopelijk verzamel ik net zo veel geld als jullie het afgelopen 1,5 jaar bij elkaar verzameld hebben, maar dat gaat nog n hele uitdaging worden. Heel, heel veel plezier! Ga er onwijs van genieten. En je weet t, als je weer terug bent staat er n bordje andijviestampot voor je klaar.

Dikke x Eelke

Bas en Mel

Hey Gijs en Sietske,

nu tikken de minuten nog harder weg dan afgelopen zaterdag! Bedankt voor het mooie feest! We hebben jullie ontzettend zien genieten, mooi man... We kunnen het natuurlijk niet vaak genoeg zeggen, maar heel veel plezier en geluk het komende jaar!

Groetjes Bas en Mel

Janny

Hoi Sietske en Gijs,

Het afscheid vanmorgen viel gelukkig mee en inmiddels zijn jullie als het goed is al in Londen.
Ik wil jullie heel veel goeds wensen, straks tussen vreemde mensen, blijf trouw aan jezelf en elkaar dan wordt je niet teleurgesteld, en dat jullie mogen ervaren dat elke dag jullie veel goeds kan brengen.
Een goede reis en heel veel plezier!!
Liefs en kusss

mam

Roos

Ik kan alleen maar zeggen geniet ervan! Haal alles eruit wat erin zit want voor je het weet ga je weer richting huis!

X Roos

Coen

Veel plezier & geniet ervan!! X

Mia

Ha Gijs en Sietske,

op dit moment zitten jullie in het vliegtuig naar China en is de start van jullie wereldreis gemaakt. Ik zou zeggen: ga er onwijs van genieten!!!!

Groetjes Mia

Janny

Heb nog even een vraag aan jullie; moet ik nog delfts-blauw toiletpapier meenemen naar Thailand?( gezien de hilariteit vanmorgen van het personeel op het vliegveld bij het openen van Sietske haar rugzak waar een rol Delfts-blauw toiletpapier uit te voorschijn kwam die aan een nauwkeurig onderzoek werd onderworpen) Kun je nagaan...waren ze nog niet eens vertrokken!!! ;-)))

xxx

Nelly en lej

Zit net aan jullie te denken, het is nu al 8 uur in de avond bij jullie en hier alweer alles zijn gangetje. Bij Lej weer iets gevonden en een ingreepje op 8 maart, balen maar genieten jullie maar vanalles wat er op je pad komt, want soms zijn er mindere momenten en die kun je trotseren als je energie haalt uit de goede dingen, We gaan jullie volgen en zijn zeer benieuwd, groetjes en liefs van ons

Sabina

Hallo Gijs en Sietske,
Na het lezen van jullie verhaal in de " Ruuper " ben ik toch maar eens gaan kijken op jullie site www.sietsengijs.reismee.nl
Ik wens jullie een hele fijne reis.
Sabina Jeuken - Veulen

Annemiek van Goinga

He jullie,

heel veel plezier en succes tijdens dit geweldig avontuur. Ik ga hier genieten van jullie gebeurtenissen.
Doen jullie Paul Kronenberg de groetjes? Hij is een vriend van mij uit Venray.

groetjes Annemiek
(KVO)

Inge

Heey Hennie(s),
Hoo pdat jullie reis tot nu toe voorspoedig gaat. De hennies hier zijn ready for take-off naar t schonne Barça. Een korte maar krachtige reis!
Verslag volgt!

Theo en Matty Friesland

Hallo luitjes,
Als bejaarde tieners zijn wij best een beetje jaloers,
wat een avontuur.
Wij wensen jullie een fijne en veilige reis toe.
We houden jullie in de gaten

Elsje

Hey Siets en Gijs,

Hopelijk verloopt de reis voorspoedig.. Ik ben al benieuwd naar jullie eerste avonturen!! Geniet er samen van lieverds.
En ik ben benieuwd naar jullie verhalen.
Doe voorzichtig samen.

Dikke knuffel

José

He avonturiers,

Als het goed is zijn jullie goed aangekomen. Ik vind het geweldig dat jullie je dromen waarmaken!!
Ik ben niet heel lang op jullie afscheidsfeestje kunnen blijven maar wat ik er van het meegemaakt was geweldig!!!
Heel veel plezier!!

Liefs José

Diana Cremers

He avonturiers,

Ik wilde jullie toch nog even heel veel plezier wensen op jullie reis. Gijs heerlijk dat je toch nog voor je scriptie geslaagd bent, nu kan je tenminste volop genieten.
Ik ga jullie avonturen volgen op jullie site, ben heel benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven.

Groetjes Diana
Vijverhofschool

Sabina

Hallo Gijs en Sietse,
Ik ben onder de indruk van jullie reis, en jullie conditie!
Sabina

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!