Siets en Gijs op wereldreis!

Siets en Gijs op wereldreis

Life is a journey, not a guided tour!

Hallo en welkom oponze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdensonze wereldreis. Vanaf nu zul je hier regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waarwe geweest zijn!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meldt je dan aan vooronze mailinglijst door je e-mailadres achter te laten in de rechter kolom.

Zin om mee te reizen? Check dan regelmatig deze site en laat een berichtje achter.

The only way to make a dream cometrue, is to wake up and live it..

Grtz Sietske en Gijs

Reacties

Reacties

Janny

Heb jullie op jullie andere site al veel plezier gewenst met jullie voorbereidingen (en het afstuderen natuurlijk niet te vergeten) maar ik hoop hier t.z.t onwijs leuke, interessante en maffe verhalen te lezen van jullie, maar jullie beide kennende komt dat helemaal voor elkaar.(En ondertussen ben ik stiekem blij dat het nog een poos duurt voor jullie gaan. :-)) Maar ik gun het jullie van harte. Liefs mam Janny

Annemarie

Joehoe!! Een nieuwe reis van ons aller Siets en Gijs! Mijn Afrika-plannen gaan vrijwel zeker door, dus over een paar maandjes kan ik ook niet zonder zo'n site. Ik ga je volgen meissie! Gaan we snel weer een keertje broodjes eten bij Bartho's?
Al duurt het nog een héle poos, alvast héél veel plezier in la france! Kussie Annemarie

Janny

De start is gemaakt Sietske en Gijs en we gaan zorgen dat die 3000 euro er komen hoor. Ik vind het een geweldig initiatief van jullie.
Succes met alle voorbereidingen.

Liefs mam

David & Martine

Hee Sietske en Gijs!

Leuk dat jullie onze reis volgen en we doen graag wat voorwerk voor jullie hoor!

Wij hebben de reis vanuit india geboekt via jetair (even googlen voor site)

Daar hebben we voor ongeveer 100e p.p gevlogen via kolkata naar bangkok!

Tip 2: Boek de treinen in india ruim van te voren. Ac three is de beste prijs kwaliteit optie. (indian railway.gov of ircc.in (zoiets..)

Meer vragen? Shoot them!

Groet,

David & Martine

floor, amanda, femke

Hoi Sietske en Gijs,

Wat een goed en zinnig project! Echt super dat jullie je zo inzetten! Om nog even terug te komen op Tibet: Wij hebben alles: treinreis, permit, accomodatie en tour in Chengdu geregeld bij de CITS (deze organisatie staat gewoon in de Lonely Planet). Voor 10 dagen in Tibet -excl. treinreis Chengdu-Tibet en vice versa - hebben we 500 euro betaald. 10 dagen lang hebben we beschikking gehad over een eigen Tibetaanse gids en chauffeur (dit is overigens ook verplicht voor buitenlanders) Eventueel hebben we het telefoonnummer van onze gids, die ook alles kan regelen met korting...Indien jullie dit nummer zouden willen hebben, laat dat dan even weten!

Groetjes,

Floor, Amanda en Femke

mam en pap

Sietske en Gijs,

Wij wensen jullie heel veel succes en hopelijk lopen jullie die 200 km uit de komende 4 dagen. Wij zijn in elk geval trots op jullie uitdaging. Tot morgen ergens langs de route.

Zet um op!!!

Dorien

Hey Siets en Gijs, zelfs wij zijn onwijs trots op jullie, echt geweldig, van harte, kei goed, zeg.

heel veel groeten Dorien en the boys

Jeroen en Sara

Hoi Sietske en Gijs,

Eindelijk tijd om eens rustig naar jullie weblog te kijken. GEWELDIG! wat een mooie ervaringen en mooie initiatieven. Zojuist ingeschreven voor de nieuwsbrief zodat we jullie wat beter kunnen volgen.

We hebben ook een reisje gemaakt, misschien heb je dat al van pap en mam gehoord (krijgen ook de groeten van ons trouwens!).

Heel veel succes en plezier!


Groeten uit Oviedo,
Jeroen en Sara

Ellen Thielen

Hey Gijs en Siets,
Ik ben zelf aan het denken om te gaan reizen. Nu heb ik wat vragen. Zouden jullie mij kunnen en willen mailen met me op weg te helpen? Ik heb geen emailadres meer van je Gijs, wil je me mailen aub op littlellepel@hotmail.com. Je/jullie zouden me er enorm mee helpen! Thnx!
Groetjes, Ellen (KVO-excollega :) )

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!