Siets en Gijs op wereldreis!

Lopen voor Tibet: sponsorlijst

´De 4-daagse van Nijmegen: ieder met een eigen doel, uitdaging,
droom, drang of passie.´

De reden waarom wij deze vier dagen 50 km gaan lopen mag ondertussen wel duidelijk zijn. Om te laten zien dat wij niet de enige zijn die hart hebben voor de blinde jongeren in Tibet volgt hieronder een lijst van sponsoren die ons (en daarmee het project Braille Without Borders) steunen in het volbrengen van de 200 km.

Naam Bedrag Vast / Km Totaal
JRJ Janssen € 16,42 Vast € 16,42
Roel & Inge € 20,00 Vast € 20,00
Frank & Marieke € 25,00 Vast € 25,00
Totaal gesponsorde bedrag: € 2.606,57

Allemaal super bedankt voor het vertrouwen, de steun en de support!

Dinsdag 21 juli:
Vandaag + 52 km gelopen. 's Morgens was het erg lekker, 's middags af en toe erg warm. Al met al toch allebei de finish bereikt, maar wel allebei met pijntjes. Sietske een dikke blaar, Gijs last van de knieholte. Daarnaast natuurlijk vermoeide benen en voeten. Maar morgen gaan we weer lekker met volle moed van start. Nu eerst even lekker slapen en uitrusten.

Woensdag 22 juli:
Zoals de adrenaline vanmorgen in de tenen zat, zo zakte mij (Sietske) na 35km de moed echt zwaar in de schoenen! Blaren en pijntjes op plaatsen waarvan ik niet wist dat het kón maar met de geweldige verzorging van het casino en de steun van Gijs (die deze tweede dag vrij makkelijk liep) hebben we ook deze dag goed afgesloten! Two down, two to go....
Donderdag 23 juli:
Wie kent het niet... Het nummer van André Hazes 'Bloed, zweet en tranen'? Alleen het bloed ontbrak nog maar het zweet en de tranen waren aanwezig vandaag. In de stromende regen hebben we bijna de hele dag gelopen; de gevreesde zevenheuvelenweg viel ons 100% mee. Toch had Gijs vooral last van zijn rug terwijl Sietske de laatste 5 km bikkelend (en idd die tranen) volbracht heeft... Maar... dag 3 zit erop en morgen wordt het FEEST! Dan weten we waar we het al die tijd voor gedaan hebben: de kids in Tibet!

Vrijdag 24 juli:
We kunnen een ellenlang verhaal hier gaan schrijven maar waar het om gaat is dat we HET GEHAALD HEBBEN!! Het kruisje én het geld voor Tibet is binnen!! De Via Gladiola (en de 2 blaren van Anke tijdens het meelopen) maakten veel goed en we zeggen bewust veel... want het was duidelijk once in a lifetime. We doen het NOOIT NOOIT meer! En nu; douchen en relaxen. Morgen voor 3 uur 's middags zullen we wel niet aanspreekbaar zijn! En Bassie, jij ook hulde dat je het gehaald hebt! Ciao ciao

Lowieke

Helden!!
Leuk artikel in de Peel en Maas ook! Zet m op he! Ik zit in Nijmegen langs de kant om jullie aan te moedigen. ZET M OP!
Lowieke

Willem de Wit

Wij zullen jullie als helden inhalen de laatste dag in Cuijk.
Veel succes en doorzettingsvermogen gewenst.

Coen

Heee stelletje activelingen! Al volop in training neem ik aan.. Prima stukje in de Peel en Maas.

Alvast succes ermee. We zullen jullie aanmoedigen bij Cuijk. Groetjes Coen

mam

Sietske en Gijs,

Ik wens jullie veel succes en hoop dat jullie giga veel geld ophalen voor jullie goede doel maar dat gaat vast wel lukken. Wij supporteren mee.

Dorien

Hey Sietske en Gijs. Wij wensen jullie heel veel sukses met de 4daagse. Misschien komen we jullie aanmoedigen.
Groetjes Dorien en de rest.

susan en hans

heeeeeeeeel veel succes en doorzettingsvermogen :-)

groetjes

Janny

De kop is eraf Sietske en Gijs, jullie klaren dit "klusje"wel even en wij maken wel reclame ;-))
Succes morgen!

Mam

Janny

Superrrrrrrrrrrrrr ben trots op jullie, de helft zit erop, overmorgen lopen jullie trots over de Via gladiola :-)))

Liefs en succes morgen !!

Mam

Niek

Knap hoor, de helft er op.
Morgen de 7 heuvelen-tocht!
Sterkte en heel veel plezier!!!!

Dorien

Hallo wandelaars, heel benieuwd of jullie de 7heuvelen hebben bedwongen, heb vaak aan jullie gedacht, met al die regen. koos en Theo komen jullie morgen in Beers aanmoedigen, kop op, jullie kunnen het.
gr. Dorien

Jantje en Ernest

Heel veel succes!
Complimenten voor jullie doorzettingsvermogen!
Groetjes en een dikke knuffel

susan en hans

we zijn zooooooooo trots op jullie... kom op nog 1 dagje nog ff doorzetten, jullie kunnen het!!!!

knuffels uit sittard

Janny

Geweldig, zeker weten dat jullie morgen de eindstreep halen, jullie mogen jezelf een schouderklopje geven. Wij zien jullie morgen in Cuijk.
Slaap lekker.

Liefs pap en mam

Dorien

hallo Siets en Gijs, geweldig dat jullie ook deze dag gehaald hebben, ik vind het kei tof, zou het niet na doen, GEWELDIG Op naar de laatste dag, en kom op, ik denk aan jullie.
Liefs Dorien

Maria

Sietske en Gijs,
een compliment voor jullie. Ik heb vanmorgen vaak gekeken naar die stromende regen en gehoopt dat het bij jullie niet zo'n weer was. Maar wel dus, toch knap dat jullie het volgehouden hebben. Ik wens jullie voor de laatste dag nog veel succes.
Groetjes Maria, ook van de mannen!

Janny

Sietske en Gijs, van harte gefeliciteerd met deze geweldige prestatie, wij zijn super trots op jullie en jullie hebt het niet voor niets gedaan, want jullie nemen tzt een aardig bedrag mee naar Tibet.
Geniet van jullie prestatie, jullie mogen trots op jezelf zijn.

Liefs pap en mam

Liefs van pap en mam

susan en hans

heeeee kanjers geweldige prestatie!!!
een dikke proficiat voor jullie allebei

echt super!

groetjes uit sittard

Siets en Gijs in 1 woord: RESPECT!!!!

Erik & Josje

Super gedaan !!!!!!!
Proficiat en nu lekker de benen omhoog.

Groetjes, Erik & Josje

Roel

Proficiat hoor. Super gedaan.
Nu lekker uitrusten! Jullie hebben het verdiend.

Liefs Roel

Niek

Gelukt hoor! Gefeliciteerd, knappe prestatie! Je kunt er nu over mee praten!!

Veel zoete herinneringen, aan deze 4 dagen!
Niek.

Joop van der Schoor

Beste Gijs en Sietske,
Allereerst van harte proficiat met jullie topprestatie. Uit eigen ervaring weet ik wat het is om 4 x 50 km te lopen. Jullie hebben mijn diepste respect, zeker ook gezien het doel waarvoor jullie lopen. Ik doe uiteraard mee met de sponsoring van de blinde jongeren in Tibet.

met collegiale groet,
Joop

ans en sjef

Ha die Siets en Gijs!!

Een geweldige prestatie voor een een geweldig goed
project!! Dat doen wij nog niet zomaar na.....
Wij zullen jullie ook nog een paar centen overmaken onder het motto: vele kleintjes maken een grote!!

Groetjes,
Ans en Sjef

Nadine

Geweldig gedaan jongens.. respect!!

Nog even en dan is het zover....

Groetjes
Nadine

Ron

Heej siets en Gijs,
Heel veel succes met jullie missie.
Ik kom jullie op zoeken in Thailand

Laurens

Geweldig resultaat, sportief en bedrag!!

Dimfke & Warco

Wat grappig dat jullie onze site hebben gezien en/of gevolgd! Snel even jullie site bekeken vanaf een pc in Kuala Lumpur :) maar jullie reis is helemaal geweldig! En nog met de nodige goede bedoelingen ook, super! Het chaletje op Perhentian Kecil heette Matahari Resort, zit achter de 3 restaurantjes op het strand. Prima chaletjes mits je de juiste ligging op het terrein hebt. Moet in Februari echter geen probleem zijn, lijkt me dat er dan keuze zat is. Succes met het plannen van jullie reis en alvast heel veel plezier! Groetjes

Petra Jasperse

Hallo Sietske & Gijs,
Geweldig wat jullie aan het doen zijn voor Braille Without Borders!! Het is zo'n mooi project, heeft diepe indruk op ons achtergelaten.
Ik heb jullie inmiddels een mail gestuurd met antwoord op jullie vraag, hoop dat jullie het ontvangen hebben. Zo niet of als jullie verdere vragen hebben, schroom niet om te mailen. Succes en uiteraard ook heel veel plezier toegewenst, ga jullie zeker volgen straks!
groetjes Petra

Carolien vd Heuvel

Ha die gijs en sietske!
Heel erg gaaf wat jullie allemaal al gedaan hebben!!! succes met de laatste voorbereidingen en geniet er van!!!
Groetjes

Hotty

Heeee Siets en Gijs,

Thanks!!! Ik ga zeker genieten. Ik heb er erg veel zin in!! Wanneer gaan jullie ook al weer precies? Dan kan ik jullie vanuit Uganda ook een beetje volgen!
Geniet van alle voorpret!!

Liefs Hotty xxx

Vincent & Elke

Hee Gijs & Sietske!! Nog twee maanden en dan gaan jullie al!! Whhaa echt het is zoo gaaf (nog leuker dan je van te voren denkt)! Voor onze filmpjes gebruiken wij windows movie maker. Makkelijk in gebruik, al kost het wel veel tijd om een filpje te maken. Dit programmatje kun je zo downloaden. Wij hebben een acer eee laptop met 6cel batterij! We zijn er erg tevreden over, lange batterij (10uur), webcam, lekker licht! Mochten jullie nog meer willen weten, stuur maar een mailtje! elkeboers@hotmaill.com

Fijne feestdagen en een SUPER 2010 gewenst!

Marieke

Hey Sietske!
Wat een supergoed en stoer plan!!
Ik hoop dat jullie een geweldige reis tegemoet gaan en wens jullie veel geluk!
Liefs Marieke van Dinteren
ps. We zien je na je reis vast wel weer 'ns binnen wandelen bij HC ;)

Sanne

Hey Sietske en Gijs,

Geweldig om jullie verhalen te lezen, vooral over Thailand. Ben ook op veel plekken geweest, dus is het helemaal leuk om alle verhalen te lezen.
Heb nu heerlijk vakantie, dus zit lekker op Marks kantoortje jullie site te bekijken. Het weer hier in ons kikkerlandje is drie keer niks, dus maar goed dat jullie niet hier zijn.

Geniet van alle mooie dingen, het lekkere eten, nieuwe mensen die je leert kennen, etc.
Ben benieuwd naar de rest van jullie verhalen.

Groetjes Sanne en natuurlijk ook van Mark, die nu heel hard aan het werken is :)