Siets en Gijs op wereldreis!

Ecuador

GIJS EET ZOWAAR EEN BOTERHAM MET KAAS!!

Reacties

Reacties

Bertus

Dat doet ie anders nooit!

Daan

Zo! Waar?

Janny

Hehe, eindelijk kan ik gewoon kaas over mijn pasta´s ed gaan strooien nu Gijs kaas schijnt te lusten. Afgelopen met al die verwennerijen. :P

lorenzo botswana

He Sietske en Gijs,

Ik kon zo snel geen forum op jullie site vinden en hoewel het hier Afrika is ben ik altijd aan het haasten. Nu ook alweer omdat mijn comp weer bijna leef is en ik geen stroom heb omdat ik gehackt heb voor het internetcafe.

Wat een belachelijke foto's hebben jullie. Slaat helemaal nergens op wat jullie allemaal mogen zien en mee maken. Ben jaloers! Maar goed ik mag ook niet klaag nie. Hoop volgende week een keer naar Mozambique te gaan.

Nog heel veel fun en het ga jullie goed.

O ja alsje nog connecties hebt voor voetbalschoenen please let me know.

Gr L

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!