Siets en Gijs op wereldreis!

Ecuador

En dit is....?

Reacties

Reacties

sjef

de bloem van een bromelia, als je het precies wil weten moet je me even mailen hoeveel meeldraden ze heeft en de kleur.
groetjes en maak er meer van die ik smul ervan.
ps als hij in de aarde groeide, en zo ziet het op de foto uit hoort hij waarschijnlijk tot de groep van vriesia's

Bertus

Volgens mij is het gewoon een bespoten kerstboompje

Lulu

...een verschoten asperge

Daan

Volgens mij is dit de carnavalstoeterbloem, die worden in februari altijd geplukt en naar Limburg geëxporteerd.
Als je het precies wil weten moet je me even mailen hoeveel alcohol ze kunnen hebben en welke kleur.
ps. als hij in de kroeg op de grond valt, en zo ziet het op de foto uit, hoort hij tot het afval en wordt hij waarschijnlijk tot de groep van afval of rotzooi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!